TOERIST IN 010

Category
LOGO'S, VISUELE MEDIA

>>
Tijdens mijn studie Media & Entertainment Management liep ik stage bij de Rotterdamse lokale omroep OPEN Rotterdam. Als stageopdracht heb ik een tv-programma bedacht en gecoproduceerd.

Het programma gaat over de stad Rotterdam door de ogen van een toerist. De reden hiervoor was de media-aandacht rond de populariteit van de stad, vooral onder toeristen. Naast het produceren ervan was ik ook verantwoordelijk voor het ontwerp van het logo en hielp met het ontwerp van het programma.

 

Genre
infotainment

 

Doelgroep
Kijkers van OPEN Rotterdam en iedereen die geïnteresseerd is in de stad Rotterdam

 

Logline
In elke aflevering neemt Soufyan Ouakili verschillende jonge buitenlandse toeristen mee langs de hoogtepunten van de stad Rotterdam. Daarnaast worden Rotterdammers geïnterviewd op basis van hun interesses.

 

Lengte van het programma
18 min.

 

Aantal afleveringen
6

Bekijk hier alle afleveringen en zie hier de bijbehorende Facebookpagina.